Duyuru

Daralt
Henüz duyuru yok.

Çocukluk anılarım..!

Daralt
Bu önemli bir konu.
X
X
  • Süzgeç
  • Zaman
  • Göster
Tümünü Temizle
yeni yazılar

  • #31
    İnsan azcık moral verir ne bileyim yaramaz olmaz falan der ablacım. nokta

    Yorum


    • #32
      Simdiii nerden başlasam acebaJ efem yıllardan hangi yıl hatırlamıyorum tarihide tabii.. (naparsın yaşlılık):)ozamanlar ilkokul 2 yada 3. cü sınıftayım. Bigün arkadaşlarla evcilik oynuyoruzJ(malum kızların geleneksel oyunu) ama biz biraz farklı oynardık orası ayrı evin bi köşesinde oymamaktansa ağaçların tepesinde oynamayı tercih ederdik. Ee köy çocuğuyuz olacak okadar J neyse işte o geleneksel oyunu oynayacagımız bi gün evin yakınlarındaki ağaçlardan birinin tepesine tırmandık. Ama ağac kocaman üstündede oturulacak yer var baya geniş yani. Biz akıllılar doluştuk agaca sanırım 4 kişiydik öyle saçma saçma oyunumuzu oynarken rahmetli abim geldi oda küçük tabii biz onla dalga geçiyoz kafasına agacın dallarını atıyoruz. Kızdı başladı tehdit etmeye görürsünüz yukarı çıkıp sizi aşağı atacam tabi kim sallar biz devam ediyoruzJ bu iyice yanaştı agacında ince ince dalları var aşağıya sarkan gövdeside baya geniş.. abim ağacın dibine geldi o ince dallardan birini tuttu ve cekti .. onun dalı çekmesiyle birlikte ağaçla birlikte yere çakıldık(ama ağaç gercekten kocamandı) abim yıkılıo gülmekten ben size demedimmi diye neyseki ağaçla birlikte devrildiğimiz için pek hasar olmadı…ama o koca ağaç incecik bi dalla nasıl devrildi hala inanamıyorum…

      Yorum


      • #33
        Eskiden mahallede toplanırdık 10 arkadaş falan..elektrik boruları vardır..onların içine kağıtları rulo yapıp ağzımızla üfleyip hesapta kurşun gibi atardık... öyle savaş yapardık karşılıklı apartmanların üstünde:)) birine kağıt isabet ederse o ölmüş oluyodu:pp yani oyundan çıkmış oluyordu..neyse çocukken baya yaramazdık, yaramazlık bu ya o kağıtları boruların içinden seyir halindeki arabaların içine atıp şöföre vurmaya çalışırdık..(şimdi düşünüyorumda çok tehlikeli bi oyun oynuyoduk...... ama naparsın yaşım 6 war yok:D ) gerçi şöförlere pek bişey olmuyodu genelde camdan içeri isabet ettiremiyoduk, içeri geçsede elbisesine falan vuruyodu..zaten kağıt bu bişe olmaz diyoduk çocuk aklımızla.. bi gün yine şöför avına çıkmışken hiç unutmuyorum bi kırmızı man kamyon geçiyodu yoldan..tabi yine camı açıktı..hakan abi wardı borunun içinden kağıta bi üfledi kağıt camdan içeri girip adamın gözüne dikildi.... acıdı biraz gözü ama bişey olmadı tabi..adam o acıyla arabayı bi durdurdu..bizim kavlağanlık a doğru düştü peşimize...nasıl koşuyo bi görseniz:D bizde 10 kişi falan önünde kaçıyorduk..adam hükümet gibi adamdı... korkudan afedersiniz altımıza edecektik o yaşta tabi...... kavlağanlık dediğim yer de hep ağaç dolu ve saklanılacak ağaç kovuklarını çok iyi biliyorduk...adam kimseyi yakalayamamıştı:)))) çünkü çok iyi saklanmıştık..zaten hepimiz dört bi yana dağılmıştık...ulen ne yaramazdım küçükken ya:PPp

        Yorum


        • #34
          itiraf ettiğin gibi epey bir yaramazmışsın yani

          paylaşım için teşekkürler

          Yorum


          • #35
            cypruslu ve bozkurt sabah sabah yıne benı o kadar guldurdunuz kı

            Yorum


            • #36
              --->: Çocukluk anılarım..!

              anıdan bol nevar
              gerci bu anımda pekte cocuk sayılmaztım ama olsun

              birgün calışıyorum bir araç geldi balık alıcak ben balık cıkardıyorum havuzdan
              içlerinden bi teyze evlatım balıklar tazimi sordu
              bende hemen cevabı yapıştırtım taze dabi görmüyonmu hala yaşıyorlar
              teyze biraz baktı ve
              evlatım bende yaşıyorum ama hiç tazeye benziyommu





              bu cevabı bir daha kullanmadım

              Yorum


              • #37
                --->: Çocukluk anılarım..!

                Ben bu konuyu açmıştım ama yazılanları okumamıştım
                valla iyi ya

                Yorum


                • #38
                  --->: Çocukluk anılarım..!

                  Yorum

                  Lütfen bekleyin...
                  X